fredag 17 augusti 2007

Saxat från jonasgardell.com

"Läste idag om en kvinna som vann en halv miljard på Lotto.
Läste idag om en man som gick vilse i ett krokodil-träsk och spenderade åtta dagar i ett träd med hungriga jättekrokodiler nedanför som väntade på att han skulle trilla ner.

Allt han själv hade att äta var två smörgåsar. Dem åt han på tredje dagen. Krokodilerna turades om att hålla vakt.
Hon som vann en halv miljard gjorde sitt livs första manikyr och gav en presskonferens.

De visste nog inte om varandra."

Tog detta från Jonas Gardells dagbok på sin hemsida. Hur i hela friden kan man tänka sådär? Han är så otroligt bra, men vad som pågår i hans hjärna lär jag aldrig lyckas klura ut, har redan försökt i 10 år men det går bara inte.


Förresten så har jag bytt till den mörka sidan. Jag anser att fotgängare i Lund är pest. Cyklade i stan precis och vill bara säga; håll er på gångbanorna! Jag vill inte orsaka någon annans död men det är fan på håret när man försöker cykla på Lilla Fiskaregatan.

Ska utnyttja min 18-årspresent på måndag, helkroppspeeling. Skönt :)

Inga kommentarer: