tisdag 6 november 2007

Färgglatt.

Idag har jag "roat" mig med att göra en tidslinje över Englands historia. Imorgon ska jag göra en för Irland, en för Skottland och en för Amerika också. Sen får jag hugga in i den verkliga faktan. Juicy! Not. Detta hade varit mycket roligare att läsa om jag vetat att jag inte hade varit tvungen att kunna det på lördag! För tro det eller ej, det är riktigt intressant!








Sjukt många papper!








Kolla vad färglatt :) Roligare att läsa då!


Sov gott mina vänner, nu ska denna studenten sova.
(Jag kommer nog drömma om tuschpennor!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Konstigt att du måste hålla på med sånt! Tidsaxeln finns på internet. Klappat och klart. Inte så fint färglagt förstås!/Lis

Anonym sa...

Säg inte sådär, den tog jättelång tid att göra... förresten så finns där kanske inte exakt de händelserna jag behöver men en massa annat som jag inte behöver.. :P