tisdag 13 november 2007

Light Sleeping And Teeth Grinding.

Jag var ju hos tandläkaren igår som sagt. Visade min bettskena för honom eftersom att där har gått hål på den.
"Vad har du gjort med den? Du gnisslar verkligen jättemycket!"
Fin dom. Fick veta att det hör ihop med att jag sover så otroligt dåligt nuförtiden. Fast han vet inte om jag sover dåligt för att jag gnisslar eller om jag gnisslar för att jag sover dåligt... det är i alla fall ihopkopplat med att jag blir utsatt för stress så nu ska jag göra avslappningsövningar innan jag sover så att jag kan få sova ordentligt och slippa vakna med både huvudvärk och tandvärk.

Nu väntar jag på att det ska köpas in en ny målvakt så att Jonas kan få lite konkurrens, han blir inte direkt bättre av att vara så säker på sin plats i målet.
Min röst ligger på att man köper in Fredrik Persson när han återhämtat sig från sin knäskada.

Yksel Osmanovski lämnar Malmö FF. Det är sorgligt men samtidigt förstår jag honom när MFF inte ville möta hans krav, och jag kan förstå MFF också... men det är ändå sorgligt.
Lycka till i framtiden Yksel! Jag kommer att sakna dig... Tony också ;)


Inga kommentarer: