söndag 18 november 2007

Oslipat & TGI Veberödsfest :)

Kom på att jag inte bloggat om Oslipat i onsdags. Åkte in till Malmö för att gå på Oslipat i onsdags, en stand-up klubb som huserar på Jeriko. Mötte upp Kajsa på tågstationen och sedan anslöt sig Sven till oss. Där var smockfullt så vi fick nöja oss med ståplats. Det blev en riktigt trevlig kväll, för mig var det största dragplåstret självklar Simon Svensson trots att jag sett honom bara några dagar tidigare.

Det var kul att få se lite komiker som jag har noll koll på. En kille som gjorde sin debut på scen också, och vilken debut sen! Han var riktigt rolig. Det klockrenaste han sa var nog;
- Att vänta barn är som att stå i kö i nio månader för att köpa en alarmklocka som funkar när fan den själv vill!
och;
- Varför ska jag dansa när jag är ute? Jag är ju inte bra på det, det finns så mycket saker jag kan göra som jag faktiskt är riktigt bra på... som att knulla!

Kvällen avslutades med att Idha kom till Jeriko och vi tog en öl där och en på vinylbaren. Alltid lika kul att umgås med henne <3


Igår var det TGI Veberödsfest ;) Åt middag hos Kajsa och drack vin, därefter tog vi bussen till Veberöd och begav oss till Robin. Det blev en trevlig kväll trots en hel del kaos och slitningar. Vissa människor är bara så löjliga.

Nu ska jag lägga mig i sängen och glo på en film till, har precis sett Råttatuille, den var riktigt söt:)

Ha en bra söndag allihop!
Kram

Inga kommentarer: