fredag 16 november 2007

It Is Not That I Want To Procrastinate...

Nej, det vill jag inte, men jag är nog världsbäst på att göra saker i elfte timmen. Det finns så myket jag hellre vill göra än att skriva en uppsats om The Turn of the Screw, mest för att den är så oerhört tråkig!

Det är lite för mycket nu bara... lite för mycket saknad, lite för mycket ångest och lite för mycket ensamhet, ni vet hur det känns... ni vet väl hur det känns? De perioderna då man inte är till så mycket nytta... man vill bara dra täcket över huvudet och sova till man mår bättre. De dagarna, veckorna, månaderna... de som jag helst vill hoppa över men som inte verkar vilja låta bli att återkomma till mig, gång på gång.

Jag ber bara om lite piece of mind. Lite välmående. I alla fall till 13 december då skolan är slut för terminen... kan jag åtminstone få koncentrera mig på skolan?

Jävla hjärnspöken.

Inga kommentarer: