onsdag 7 november 2007

The good old days :)




Kolla vad jag hittade! Jag har aldrig slutat med de roliga minerna när jag hoppar faktiskt :P




Good old Brossan :) Bästa pållen någonsin <3 Jag var så oerhört ledsen när jag var tvungen att sluta rida honom, när jag blev för lång. Jag ville bara sluta växa. Han var underbar. Han och en annan Shetlandsponny sprang lös i trädgården på Humlamaden och kunde öppna dörren in till köket på huset och sno bröd. Därför var ytterdörren alltid låst. Charmigt va? :)

2 kommentarer:

SB sa...

Jag hittade en bild på dig i Sydsvenskan arkiv där du kanske är åtta år och rider nån lite ponny, utklädd till smurf eller nåt...

Det var kul

Zabina sa...

haha :) det var nog från en hopptävling där vi hade en liten uppvisning! :) det var samma lilla pålle som är på bilderna här :D