onsdag 21 november 2007

Matt Damon Is Jason Bourne (and hot as hell if you ask me =p)

Nu har jag, sen som jag är, äntligen lyckats se alla tre Jason Bourne filmerna.

- The Bourne Identity
- The Bourne Supremacy
- The Bourne Ultimatum


Jag måste säg att jag älskade dem. Jag älskar allt som har med den här genren att göra (nästan i alla fall). En övernaturligt intelligent och stark kille som blir utsatt för CIAs korruption och våldsamhet men som alltid lyckas klara sig ur det genom intelligens eller våld (i de flesta fall ganska välkoreograferade slagsmål i just de här filmerna)

Sen ska jag inte sticka under stol med att det gör ju faktiskt inte något att Matt Damon är sjukt sexig också ;)

Se dem i alla fall - om ni inte redan gjort det vilket ni förmodligen har eftersom att jag alltid är så sen när det gäller filmer!

Inga kommentarer: