fredag 2 november 2007

Still going strong.

Jag har bara sovit några få timmar inatt, gick till skolan ändå. Det gick förvånansvärt bra, bara written proficiency dock och än så länge är det inte speciellt svårt. Vi är fortfarande inne på stycken och "topic phrases".

Mamma hämtade upp mig och sen åkte vi och handlade, stannade inom en blomsteraffär och köpte ljung och två vita blommor, en ros och en gerbera. Vi åkte hem och begravde Freddies koppel och hans sele, sedan planterade vi ljungen ovanpå, lade blommorna i ett V och satte ett gravljus framför. Jag gav graven en nalle också, så att min älskling inte känner sig ensam... vi vill gärna tro att en stor del av honom har stannat kvar här hos oss, han ska veta att vi bryr oss. Man blir så sentimental när man förlorar en viktig del av sitt liv.

Nu har vi precis ätit en god middag, som jag tillagat och faktiskt blev nöjd med för en gångs skull, ikväll väntar bara datorn och lite coca-cola. Jag är så otroligt trött. Får plugga historia imorgon (har någon lust att hjälpa till så bara hör av er, man kan behöva någon att bolla lite med). Ska äta middag hos morfar också vilket jag verkligen ser fram emot.

Jag får kanske berätta att det gick jättebra på jobbet igår, alla var trevliga och jag tror att det kommer bli hur kul som helst! Preliminärt öppningsdatum är den 13 dec. Affären kommer ligga ovanpå Willys på Katrinelund, kom och hälsa på mig :D (Jobbar nästan bara helger dock)

Thomas var lika underbar som vanligt, pratade efteråt och fick äntligen min skiva signerad, det var tredje gången gillt kan man säga :) Need I say more?

Ta hand om er.
Tack Gud för er som sänt era tankar till mig och min familj, ni är guld värda.

Kärlek <3
/Zabina

Inga kommentarer: