måndag 12 november 2007

Lägenhet.

Jag har precis skickat ett mejl till en tjej som vill hyra ut sin etta på Klostergården i andrahand under ett år med början Januari 2008.
Snälla håll tummarna för att jag får den här nu. Jag vill, jag vill, jag vill!

Det kommer ju komma fler chanser att flytta hemifrån, och jag brukar inte ha sånt flyt så att jag får det jag vill på första försöket.

Men ni kan väl hålla tummarna litegrand ändå? För säkerhets skull :)

Förresten borde blocket.se kolla särskrivningar... eller det finns kanske något som heter Första handskontrakt? ;)

Nu ska jag läsa The Turn of The Screw (fast jag vill inte) och sedan ska jag till Ragnar... min tandläkare.

Kram på er.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet två som håller tummarna; Mats och Lotta. Har det från säker källa.
Neger Greger

Anonym sa...

Fick du den? :)