tisdag 19 februari 2008

Crazy little thing called love får mig att dansa som Monica i sin 'fat-suit'!

Jag är verkligen en usel student.

Nu sitter jag och bäljar i mig kaffe - jag har inte haft kaffe i lägenheten på säkert två veckor. Ja, det är helt galet.

Ljudet av Michael Bublés röst lugnar verkligen mina nerver, jag insåg imorse att jag inte sett Caught in the act (hans DVD) på jättelänge så den satte jag igång på högsta volym klockan åtta imorse innan jag insåg att Svempan (som sover vägg i vägg med mig) kanske sover och inte vill vakna till dunket av I've got you under my skin; så jag sänkte.

Jag, Nora, Pauline och Jesper har hittat ursprunget till uttrycket "rajtan tajtan" också. Vi kände oss väldigt intelligenta :) I helgen blir det mellanstadiedisco hos Pauline och då ska vi tighta till det ;) (Usch vad hemsk jag är som skriver internskämt på min blogg, läs Hemingway så förstår ni!).

Oh, nu sjunger han Crazy little thing called love! Ursäkta mig, men jag måste gå och dansa runt lite i lägenheten! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

öronproppar...

Zabina sa...

haha :) tur för dig :P