söndag 17 februari 2008

Dop, jobb och lite brist på självdisciplin.

Idag döptes min lilla nästkusin Mira Iris Desirée Liljegren i Svedala kyrka. De stolta gudföräldrarna, Svempan och Idha, och de underbara föräldrarna Johan och Jenny, stod framme vid altaret och log - jag och mamma satt i bänkraderna och hade svårt för att hålla tårarna borta. Ni ska se henne, Mira alltså, hon är så vacker den lilla plutten.

Själv fick jag rusa från kyrkan när gudstjänsten var över för att ta mig till jobb. Kom lite försent, men det fick det vara värt, var helt okej resten av timmarna, inget utöver det vanliga hände. Jesper tyckte att det var roligt att reta mig för att Arsenal förlorade med 4-0 igår mot United i FA-Cupen, men jag kontrade bara med Premier Leauge tabellen så det är rätt jämnt :)

-------

Jag har en Att-göra-lista.
Note to self:
Gör aldrig att-göra-listor - du kommer inte fullfölja dem ändå.

Vill någon komma hit och dammsuga?

2 kommentarer:

Lotta sa...

Skickar några bilder på den underbara ungen när jag kommer hem!
Dammsuga tar typ ingen stund alls...Du fixar det!

Anonym sa...

om du dammsuger hos mig, så dammsuger jag hos dig. ;)