fredag 22 februari 2008

Flumflum.

Just nu sitter jag och... ja... gör inget vettigt.

Knarkar lite Stephen Lynch (25 mars är alldeles för långt borta i tiden, vill NU NU NU!), väntar på att Mimmi ska dyka upp så att vi kan mysa och laga mat. Funderar på hur det kommer vara att gå på mellanstadiedisco imorgon med en massa universitetsstudenter såhär 7 år efter att jag faktiskt kunde klassa mig som mellanstadieelev. Pauline är värdinna, det kan bli intressant.

Förresten, nyvunnen respekt för min lingvistiklärare idag.
"Although, C3PO is not a robot - he is a droid!"
Star wars nördar är bara så underbara - at least in my book :)

Slutligen ett litet citat från Chris Rock.

- You're telling me, that they can find Saddam Hussein in a hole, but they can't tell me who shot 2Pac? They found Saddam Hussein in fucking Iraq! 2Pac got shot in Vegas, on the fucking Strip - in front of circus circus!

4 kommentarer:

Lotta sa...

Ska ni ha mellanstadiedisco??? Låter som en kul grej...

Zabina sa...

Ja det ska vi :) Har jag inte sagt det? Dåligt av mig! Jodå, mellanstadiedisco är temat :)

Anonym sa...

whoho, mellanstadiedisco! :D

Zabina sa...

Det var lätt det bästa mellanstadiediscot jag nånsin varit på ;)