måndag 18 februari 2008

Lousy student but top notch journalist ;)

Jag är en usel, usel student. Hela dagen har bestått av en enda gröt i min hjärna. Hur mycket jag än har försökt så har jag inte kunnat urskilja en enda vettig idé till min uppsats. Så jag ber på förhand om ursäkt till min peer-group för jag kommer vara en pain in your asses imorgon!

Intervjuade Skoog idag tillsammans med Åsa - det gick bra, han var hur trevlig som helst, as usual :)


Zwandy, Kattis, Mäjso, Matilda och alla de andra på ZZ är gosiga människor och jag insåg precis att jag inte alls kommer träffa dem ofta när jag bara går på mitt schema. Hur tråkigt som helst! (Jo JP - det är faktiskt hur tråkigt som helst, det kan inte vara tråkigare - jag lovar!)


Kram på er.

2 kommentarer:

Pauline sa...

åh, segt att inte komma på nåt... ska bli spännande att få höra dina eventuella idéer imorgon. jag har i alla fall lyckats plita ner nånting - kvalitén får ni avgöra :P

Anonym sa...

hey bejbi, tro inte att du slipper undan oss så lätt, vi kommer nog hinna träffas ändå! om inte annat har vi ju våra vinkvällar. ;)