tisdag 5 februari 2008

Jobb, skola och rosutdelning :)

Jag fick överge mina kära kollegor idag vid 15-tiden, alla på jobb var i upplösningstillstånd och när jag ringde Majsan vid halv nio så var de fortfarande kvar. Själv var jag tvungen att försöka komma ikapp lite i skolan och se om jag kunde få någon rätsida på hemtentan. Det fick jag inte, eller, lite klarare är det väl, nu när jag läst i boken 100 gånger (och somnat en gång!)

Middag med Sven har jag lyckats hinna med också. Min underbara vän (<3) som jag träffar alltför sällan. Jag lagade korvgryta som faktiskt blev bra! :) (Sorry Majsan, får ta ditt recept nästa gång, hann inte handla pasta!) Snacka om att dagens ros går till dig min sötnöt! (F)

Nu ska jag läsa lite mer lingvistik sen ska jag sova. Får gå upp tidigt imorgon och ta mig till skolan för att kolla på hemtentan tillsammans med Zarah och Kristina.

Kram på er.

Inga kommentarer: