onsdag 6 februari 2008

Skola + VIP-dag + plugg.

Först kan jag säga att jag borde nästan sluta skriva här en stund. Jag har inget intressant att komma med förutom skolan och jobbet, och det är väl uttjatat vid det här laget kanske?

Var i skolan imorse i alla fall, på seminarium i Skriftlig framställning. Min lärare i den kursen är bra, men hon 'öhm'-ar väldigt mycket. Det är irriterande.

Stack till jobbet, vi hade VIP-dag för leverantörer, press och sist (men inte minst!) för nära och kära. Det blev riktigt bra, men trött är jag. Har ont i hela kroppen av att gå runt non-stop på de dåliga golven. Imorgon öppnar vi så KOM OCH HÄLSA PÅ!

Går ni in på eniro.se och söker på Celsiusgatan 38 så får ni en karta till jobbet, vi är stationerade ovanpå Willys :) På tal om Willys så kom det in en kille därifrån idag och var helt panikslagen, han är övertygad om att våra ormar på något sätt kommer lyckas smita från sina terrarie och slingra sig ner till dem. Märklig människa.

Nu sitter jag och skriver på min hemtenta, det går segt, men nu kan jag inte skylla på snor i hjärnan för jag börjar faktiskt bli frisk. Det är bara halsen som ska sluta klydda nu så är jag helt återställd :)

Nu ska jag återgå till mina morphemes. Hoppas att ni gör något roligare!
Kram

Inga kommentarer: