torsdag 21 februari 2008

Oslipat.

Det första jag gjorde när jag vaknade 09.00 var att klunka i mig ett stort glas vatten, sedan satte jag på kaffebryggaren.

Oslipat igår var toppen! Elin Nordén och Marcus Johansson var verkligen på topp, och det gjorde ju inte saken sämre när Fritte kommer upp på sen och säger:
- Här ska egentligen Oslipat vara slut men jag fick ett samtal från en liten kille som frågade om han fick komma och dra ett par skämt, så jag sa att 'ja det kan du väl men märker du att du inte har publiken med dig så får du gå av igen'. Jag ger er, Johan Glans!

Sen blev det 160 grader i lokalen och Glans knäckte verkligen. Jag skrattade så jag fick ont i magen och Kajsa och Kattis var inte sena att dra på smilgroparna de heller. Efteråt fixade jag en autograf till "Sebastian med Z och Sara" som jag ska ge dem utöver biljetterna de fått till hans show i Hässleholm :)

Allt efter det var mest en dimma av Kattis, öl, jäger och snapsvisor. Kul kväll! :)

1 kommentar:

Lotta sa...

Å nu SKA du plugga....(vi fick ju tjata lite på dig...)