onsdag 20 februari 2008

Sneaky.

Jag smygbloggar nu, annars kommer väl Pauline ge mig bloggförbud igen tills jag har blivit klar med min redo av vår morphology assignment. (Ja jag vet, svenska och engelska i samma mening blir inte ens lite snyggt).

Jag fick i alla fall klart för mig vad min uppsats ska gå ut på, nu ska jag bara se till att skriva den också. Första utkastet ska vara klart den 19 mars, så ni har min tillåtelse att pressa mig lite emellanåt.

Ikväll blir det Oslipat med Kajsa, hennes syter Fanny och förhoppningsvis kan Kattis komma ifrån jobbet i tid och följa med också. Man kanske skulle ta och ringa Zandy också? Insåg imorse när jag satt på bussen och funderade på vem man kunde ta med sig att ca 2/3 av alla mina vänner ligger i lumpen nu. Det var en ganska deprimerande insikt. Tur att jag fått en massa nya underbara vänner på jobb!


Fly me to the moon, and let me play among the stars.
Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej snutt! Kattis frågade men jag var inte klar förrän 10 över 6 på jobb och var hemma halv 7 :P lite pressat tidsschema.. haha.. men hoppas ni hade trevligt, vi får hitta på nåt snart, du jag & kattis =)