lördag 2 februari 2008

Full rulle!

Från att jag vaknade igår, fram till klockan kvart i tre gick jag runt i lägenheten och gjorde inget vettigt alls och var bara taggad. Anledning? En av mina vänner från Stockholm, fast han bor i Halmstad nu, som heter Johan, inte samma Johan som var på min student och här på midsommar utan en annan Johan, skulle komma till Malmö en stund innan han for vidare till Ystad så vi hade bestämt att vi skulle ta en fika på Lilla torg. Jag var alltså taggad till tusen :)

Jag hade en grymt trevlig eftermiddag, inte blev den sämre av att jag hittade en födelsedagspresent till mamma och två koftor till mig själv heller.

Sanna dök upp sen, vi käkade på Chinabox, delade på en flaska vin och snackade en massa skit. Vid elva tiden gick vi ner till Svea och drack lite till innan vi gick hem och tvärsomnade :)
------------
Idag skulle jag jobbat men Nina ringde och sa att vi tar det imorgon istället - på mammas födelsedag alltså (förlåt).
------------
Ikväll blir det passning av Nixon, spelning av Buzz och drickning av vin tillsammans med mamma - tjoho! :)

Inga kommentarer: