söndag 11 maj 2008

Blä.

Vilken jävla helg.

Det har i alla fall visat sig att jag måste ha ett galet bra undermedvetet som visste att jag inte ville gå till jobbet... det har varit sådär om man säger så. Jag förstår mig bara inte på en del människor och hur de tänker. Eller ja, i detta fallet är det bara en människa. Men diskutera och lyssna är nog två ord den här personen borde slå upp i en ordbok... och ja just det: VI ÄR INTE FJORTON LÄNGRE - SLUTA SNACKA SKIT!

Nu sitter jag och är irriterad för att tv4 sport vägrar infinna sig på sin teve och jag är alltför trött, irriterad, svettig och död för att orka ta mig in till morfar och se matchen där. Tyck vad ni vill, jag orkar inte. De klarar sig nog minst lika bra utan att jag tittar på dem, och jag har ju koll på resultatet, får väl se den i efterhand som jag gjorde med HBK matchen (och den gick ju hur bra som helst).

Nu ska jag duscha och äta och sen blir det hopp i säng.
Kram på er.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en ängel snuttan, glöm inte det. En riktig underbaring som jag tycker mycket mycket om! "Hade jag varit lesbisk hade jag raggat på dig!" haha ;)

Zabina sa...

haha =)
tack älskade zandy, fy fan va du är gosig! Det väntar ett brev i kassa 2 till dig! =D
Puss på re!

Anonym sa...

Så här i efterhand så kanske det inte var så dumt att du missade matchen ändå.....eller?