torsdag 22 maj 2008

Right now I just love my life.

Gårdagen/kvällen/natten kan bara beskrivas med glädjeyra. Jag hade en oerhört bra dag med Kattis som involverade lite shopping, lite pyssel (tryckte på tröjor) och lite drinkar. Kvällen var också med Kattis och involverade mer drinkar, Oslipat, bra komiker, härliga diskussioner och underbara människor. Natten är lite suddigare än allt annat, men ändå vet jag att jag hade roligt, en bekant till mig o Kattis var i stan och ringde och frågade om vi ville ses, så vi träffade honom och gänget han far runt på turné med (som ingen jag pratar med vet vilka det är och ändå har de slutsålt överallt.. märkligt) över en bit nattmat på Stippes :)

Jag tycker om mitt liv!

Blev uppbjudna på show till Göteborg på måndag, får se om vi nappar på lite gratisunderhållning och komma iväg ett dygn. Grammatiktentan hägrar dock, så vi får se.

Nu ska jag snart sova (ja, seriöst) för jag var uppe halv sju imorse och har varit i skolan hela dagen. Känner nästan att jag borde få mini-vågen bara för att jag var närvarande på föreläsningarna idag faktiskt!

Tryckte bakis-mat på BK med Nora (hon drack/åt? en milkshake) efter skolan också, det var najs. Nora är en rolig prick. Pauline också. När man är med de två tillsammans skrattar man - utan undantag. Idag skrattade jag så mycket så jag grymtade, och då skrattade jag ännu mer. Det är en ond (god?) cirkel helt enkelt =p

Nu ska jag sluta svamla och gå och röja undan på mitt rum... kanske... om en stund.

Kram på er!

3 kommentarer:

Pauline sa...

hihi, gullunge :) förlåt att jag var grinig idag, har lite feber nu bara för det... Sov gott!

Zabina sa...

äsch, man får lov att vara grinig ibland- i think it's good for you :)

Nä va trist! Krya på dig!

Anonym sa...

haha ja du förtjänar faktiskt en eloge för att du klev upp till föreläsningarna. själv var jag helt förvirrad när jag vaknade och INTE behövde gå till jobb!