lördag 10 maj 2008

"Moooom. I don't want to go to school today!!"

Jag tittar på klockan, som visar 08.03, suger i mig ett glas apelsinjuice och en mugg kaffe, vet att jag måste gå snart.

Jag har dock bara en tanke i huvudet: Vill inte gå och jobba...
Det finns ingen egentligen anledning, jag vill bara inte. Men det är ju bara att bita ihop och tänka på den 25e! Har fått två extrapass nästa vecka som min juli-plånbok tackar ödmjukast för (Tack Bianca!).

Just det, matchen i torsdags - ingen höjdare. Mål i 90e minuten får väl ändå räknas som skillnaden på MFF anno 2008 jämfört med 2007. Gische jäkligt bra dock, Halsti visar också en bra sida även om han gör lite småmisstag här och där, men det kommer väl bli bättre med rutin och speltid.

I'm off!
Over and out.

1 kommentar:

Lotta sa...

Precis som du beskriver det kommer du att känna många, många gånger när du ska gå till jobbet...Men å andra sidan så kommer du ganska ofta att tycka att det är ok när du väl kommer dit...
Jag tyckte inte heller att det var så kul när jag steg upp klockan 06.00 i morse och inte heller kl. 07.15 när jag stack iväg mot jobbet...Men det gick och nu sitter jag här hemma igen!! That´s Life! Och det vet jag att du vet min snäcka!