lördag 17 maj 2008

Recap of the past two days.

Jag har haft två bra dagar på jobbet faktiskt, även om jag blev tokförkyld natten mellan torsdag och fredag :( Nu har jag fått deltid i kassan i alla fall... vi får se om det stannar på det eller om det utvecklas till fler timmar till hösten, jag överlever nog inte på deltid om jag ska ha egen lägenhet, men många omständigheter gör ju att jag ändå planerat att flytta hem igen i höst om allt blir som jag vill... vi får se hur jag gör helt enkelt (och om Mats och mamma vill ha hem mig igen!).

Räknade kassan snabbt som attan igårkväll för att hinna hem och byta om och sedan snabba mig till bion. Träffade Elina där (Jarestig, som jag dansat med och som jag är på fotboll med ibland, inte Nelson som jag gick på högstadiet med), vi skulle se What Happens in Vegas. Den var väl lite smårolig och rätt förutsägbar, men en mysig feelgood-rulle. Det är väl fel och klaga när man får titta på Ashton Kutcher i ca 90 minuter ;)

Idag ska jag till Eslöv med mamma för att kolla in Åsas och Henrys nya hus och fira lite födelsedagar :) Sen är det meningen att jag och Kattis ska till Pauline på korridorsfest, men mår jag som jag gör nu så lär jag inte ta mig dit... undrar om Kattis stryper mig då...

Btw, Amanda Jenssens album Killing my Darlings är helt galet bra! Har ni inte lyssnat på det än så gör det - nu!

Inga kommentarer: