fredag 2 maj 2008

Till Norrköööping.

Nu ska jag snart gå till Centralen för att åka till Norrköping! Ska hem till Emma idag, chilla lite, käka middag, hon snackade om nån natturnering i innebandy, jag kan sitta på läktaren o läsa lite då ;) Imorgon har Cissi och Emma sin tjugoårsfest, innan dess ska vi gå på stan så att Emma kan leta kläder och jag kan leta födelsedagspresent till dem :)

På söndag tar jag en sista minuten hem till Lund (så vet du det mamma :)) och på måndag är det tenta klockan ÅTTA på morgonen (det borde ju vara olagligt om nåt!).

Nu drar jag,
Fridens.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom du tydligen tänker tiga ihjäl det, stoppa huvet i sanden, så känner jag mig tvingad att skriva det, om inget annat för att balansera upp din blogg. HIF-MFF 4-2, med mersmak. Härlig match, härlig kväll.

Zabina sa...

Men jag har för helvete inte haft tid o sitta o skriva värsta analys, jag VET att det blev 4-2, jag såg matchen! Det är bara det att när det gått ett par dagar och det till och med varit en ny match så känns det ganska inaktuellt.

Anonym sa...

Blablablablablabla