lördag 21 juni 2008

Midsommar/50-årsfest!

Igår åkte jag till Lund för att fira midsommar med min familj och min "fadderfamilj" eller vad man ska kalla dem. Vi skulle ha överraskningsfest för Åke, min gudfar, som fyller 50 den 7 juli. Han trodde att han skulle jobba hela helgen så när han fick ett larm till Hemvärnsgården anade han inga ugglor i mossen. Snacka om att hans min var obetalbar när han kom in och vi stod där ca 40-50 personer och skrek "Grattis!"

Det blev en jättelyckad eftermiddag/kväll med god mat, trevligt sällskap, fina sånger och två bildspel som fick både mig och mamma att gråta.

Så grattis Åke, världens bästa "far"!

Idag ska jag ha Sex and the City maraton med mamma för att hon ska kunna se långfilmen på bio inom kort. Ska bli trevligt :)

Kram på er.

1 kommentar:

Lotta sa...

Tack för ditt underbara sällskap både igår och idag!