tisdag 5 augusti 2008

Depp.

Meningslös dag på jobb... känner så rätt ofta, jag är oerhört opepp för tillfället. Det enda positiva är väl att jag faktiskt är ledig på riktigt när jag kommer hem. Eller, jag kommer vara det så fort jag har skrivit de två återstående tentorna. Sen har jag en del annat att fixa innan jag vet vad jag gör och vart jag är nästa år. Vi får se om det blir något av mina planer, men just nu är jag inte alls sugen faktiskt.

Jag pratade med emma om att gå lärarutbildningen i Stockholm och flytta ihop där uppe - men det är ju så sanslöst svårt (och dyrt) att hyra lägenhet i Stockholm. Plus att jag gärna jobbar en del när jag pluggar och då måste jag hitta någon som vill anställa mig också. Känns som att vår plan kommer gå i stöpet - men fan vad najs det hade varit att bara dra... (tjockt nice? =p). Fast jag hade ju såklart saknat fotbollen, och familjen... och en kompis eller två. Stand-up finns det massvis av i Stockholm så på den fronten hade det varit lugnt.

Men om någon som läser detta vet något om lediga 2or eller 3or i/runt Stockholm, snälla mejla mig på zabina.liljegren@gmail.com eller ring på 0761-700416 (mitt nya nummer).

Det hade varit så skönt att komma iväg härifrån...





1 månad och 21 dagar kvar till jag får se Russell Peters live på Slagthuset! =D

Inga kommentarer: