fredag 1 augusti 2008

Niklas Skoog, superstar, hur många mål ska det bli idag?

Min dag började med migrän och uppkastningar - och fortsatte med smärtande nyheter. Niklas Skoogs utlåning till Mjällby är nu klar och träder i kraft med omedelbar verkan.

Alla som känner mig vet att Niklas har varit min favoritspelare sedan jag började titta på fotboll, och han har betytt mycket i mitt liv som MFF-supporter. Han är en bra fotbollsspelare, även om han förlorat lite ryck och tempo på senare dar, och en riktigt go människa som alltid är trevlig och glad.

Även om han bara blir utlånad så smärtar det mig enormt att se honom gå, och jag skäms inte över att erkänna att jag fällt både en och två tårar idag.

Jag önskar dig all lycka i Mjällby Niklas,
du är för evigt min superstar.

(Expressens bild)


Bara Danne kvar av 2004-laget, en ny generation tar plats i samband med nya arenan... låt oss hoppas att det är positivt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

När man inte ens platsar i Mff kan man inte va mkt till fotbollsspelare, eller hur?

Anonym sa...

Varför skriva kommentarer om man bara vill vara elak? Pucko!

Anonym sa...

Humor älskling, humor. Bra att ha

bajen4ever sa...

Men vem F-n är Niklas Skoog? :) Alla som kommer att sakna honom i allsvenskan, räcker upp en hand. Tusan jag ser inte ens ett finger. Ha det bra bra Zabina.