lördag 16 augusti 2008

Skrev precis ett långt inlägg. Det försvann.
Inte okej.

Kontentan:
- Ara gör mig alldeles varm i hjärtat. Everybody loves a rebel. Så rätt att slänga bronspengen. Så underbart osvenskt och mot alla normer. Så kaxigt. Så rätt!
- Arrival framförde ABBAlåtar på Stortorget igår, jag och Kattis var där, galet bra!
- Grammatiktentan gick sådär, men jag klarade min litteraturhistoria!
- Vi har fått leverans till jobbet, för er som vet så är det b.la Thelwellgrejor, det där engelska motivet med en tjock tjej som alltid är sur på sin tjocka ponny, nostalgi olalalala. Jag och Kattis ska köpa vars ett par strumpor... och byta en med varandra. Vi ska även införskaffa PC-spelet "Stallets hemlighet" galet kul, jag ska piska skiten ur henne och komma på hemligheten först :)

Nu ska jag läsa lite i P.S I love You och sen ska jag sova!

I'm glad you're home, I've missed your voice.
It makes me feel all warm and soft inside.

4 kommentarer:

Lotta sa...

Du pratar om nostalgi i samband med Thelwell...!!!!!! (nu blev det för många !, jag vet men dom behövdes ) JAG vill åsså ha nåt.. Får köpa två par strumpor och ge ett par till Wilmer så kan vi byta han och jag!!! *lerglatt*
Eller kanske Catarina..hon minns nog hon också!

Zabina sa...

Ja Thelwell måste ju vara nostalgi för dig! Jag ska köpa ett suddgummi till dig, eller en gnäggande kaffemugg, de är rätt roliga =p

bajen4ever sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
bajen4ever sa...

äää Zabina, att kasta bronsmedaljen är inte särskilt rebelliskt utan tämligen barnsligt. Han har alldeles rätt i att han blivit bestulen sin guldchans, men om han verkligen ville protestera så fanns det bättre sätt. Han ville inte ha bronsmedaljen, eller hur? VARFÖR ställde han då upp på prispallen för? DÅ skulle han uteblivit och på så sätt visat sitt missnöje och sitt rebellblod. NU förstörde han ju enbart för de andra medaljörerna och Förbundet skrattade ju honom rakt i nyllet ändå.