söndag 24 augusti 2008

Tränad, trött och promeNixad :)

Sitter i Zebbes soffa och myser i hans morgonrock, (varför heter det morgonrock? Man kan ju använda den närsomhelst). Nixon ligger framför mig helt utslagen, vi är trötta båda två. Jag har jobbat hela helgen och idag följde jag faktiskt med mamma på jympa också, det var rätt kul och jag blev svettig som en gris. Vilket faktiskt var skönt :)

Nu har jag och Nixon precis varit ute och promenerat i ca 40 minuter, han var riktigt duktig (jag fick visserligen muta honom litegrann i början av promenaden) hela rundan och det var en fröjd att gå med honom!

Jag längtar till den 10 september, då sätter Oslipat igång igen, nu befinner klubben sig på Tangopalatset och säsongens färg är röd. Jag ser fram emot en säsong med många skratt och trevliga kvällar med alla de underbara människorna som brukar vara där. Måste ge en stor eloge till Marcus Johansson och Fritte Fritzon (mina hjältar) som alltid gör varje kväll till en succé. Ni är så sjukt bra båda två - på alla sätt och vis!

Nu ska jag minsann snart gå och lägga mig, trött som attan.

Kram på er :)

Inga kommentarer: