onsdag 20 augusti 2008

Filmer.

Jag har ett nytt projekt på gång. Eftersom att jag alltid är sist med att se alla filmer, och är jättedålig på att upptäcka filmer som kanske inte promotats till vansinne av de som gjort den, så ska jag försöka få tips om filmer som måste ses.

Så kan inte alla vara så snälla och skriva en film som jag måste se?

(Remember the Titans, Sagan om Ringen, Star Wars, The Butterfly Effect, A Beautiful Mind är exempel på filmer som jag redan sett. Jag har självklart sett många fler, men jag tror att de ligger i kategorin "måste ses")

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fäbojäntan

Zabina sa...

men kul.

Anonym sa...

Ger dig en halvokänd som jag tror du skulle gilla: Shooting Fish

Och en mer känd med snarlik titel fast olikt innehåll:
Big Fish

Anonym sa...

The Big Lebowski, måste ses. Min absoluta favoritfilm. Med Jeff Bridges. Är från mitten/ slutet av 90-talet. Går på tv med jämna mellanrum.