fredag 8 augusti 2008

Recap.

Efter en 10 timmar lång arbetsdag igår mötte jag upp Nora vid Willys, jag tror att vi hade hunnit umgås en halv minut innan jag låg dubbelvikt av skratt. Sjuka människa. Vi åkte till Lund och träffade Paulie, efter lite runtrullande i rondellen, inhandling av yoghurt (som senare glömdes kvar i mammas kyl) och utdelande av världens minsta skateboard så stack vi till mamma (som inte var hemma, hon och Mats var i stugan) för att plugga litteraturhistoria.

Vem visste att det kunde vara så sanslöst roligt att läsa om alla de gamla gubbarna och deras poesi/pjäser/romaner? Skrattanfallen avlöste varandra och jag tror faktiskt att jag hade lite träningsvärk i magmusklerna när jag vaknade imorse (med huvudet i en pärm med anteckningar, hade somnat mitt i pluggandet). Paulie o Nora = humor!

Förutom träningsvärk i absen så kände jag mig lite febrig, och snorig. Satt och torrhostade mig igenom hela tentan, som väl gick ganska okej, man ska inte ropa hej för tidigt så jag tar det som det kommer. Gick hem till mamma och åt (däremellan fick jag leka dealer, jag har langat telefonnummer - sjukt viktig ;)) och sen sov jag i fyra timmar. Har precis ätit middag och funderar på om jag ska börja dra mig hem till Malmö.

Skulle egentligen gått ut med radarparet P+N men jag är för sjuk för det, och ska jobba imorgon, så det får bli när jag är piggare, och ledig!

Idag är det 080808, och jag önskar att jag var i Stockholm.
Blir nog Remember the Titans ikväll, ett tag sen jag såg den.

Ta hand om er.
Kram.

Inga kommentarer: