måndag 25 augusti 2008

Totally pointless.

Eftersom att Nixon sover och jag inte är ett dugg sugen på att städa köket så stal jag denna listan från Pauline.

1. vilken låt lyssnade du senast på? Lyssnar på Michael Bublé - Orange colored sky just nu.
2. vad har du för mobiltelefon? Öh, en Sony Ericsson av nåt slag, den är svart och...ja, that's about it.
3. vilket ord är ditt favoritord? Awesome och indeed. Det måste väl inte vara svenska ord
4. är dina föräldrar fortfarande tillsammans? Nix.
5. har du några syskon? En helbror, en halvbror och två plastbrödrar.
6. vilken läkerolsort gillar du bäst? Salmiak.
7. vad ska du göra i helgen? Det är måndag... jag har inte en aning. Fast jag är ledig för första gången på 3 helger nu så jag ska väl sova... alternativt festa upp lönen :)
8. vad heter din mamma? Charlotte "Lotta" Lena Kristina Liljegren
9. vad äter du helst till frukost? Nyköpta frallor med ost och gurka, eller salami, apelsinjuice och kaffe (dock inte blandat).
10. lost eller one tree hill? One Tree Hill.
11. ett band som du avgudar? Band? Öh... inget faktiskt... soloartist? Många :)
12. är du blyg eller framåt? Det beror ju på, fast för det mesta tar jag nog för mig rätt bra så fort jag har känt av situationen.
13. är du bi/homo? Nix.
14. om du svarade ja; när kom du ut med det? Svarade inte ja.
15. nämn en vän du haft som du inte längre träffar? Ehm... Sandra som jag gick på dagis, låg- och mellanstadiet med.
16. vem litar du mest på? Mamma.
17. är du kär i någon just nu? Mja... definiera kär...
18. vem tog din oskuld? Hahaha, yeah right.
19. vad är klockan just nu? 11.40 (vem bryr sig?)
20. vad använder du för skor? Alla möjliga.
21. vem önskar du var hos dig nu? Wah, måste jag välja? Jag kan göra en lista.
22. vem ringde dig senast? Orkar inte kolla men det var säkert mamma
23. har du några sjukdomar? Hyperthyrios. Eller hur fan det stavas. (Mamma - hjälp!)
24. prenumererar du på någon tidning? Världens historia, bra jävla tidning :)
25. äger du en palestinasjal? Nope.
26. vad gick du för linje? Samhäll inr. uniformsyrken på Bernadottegymnasiet.
27. en sång som du önskar att du skrivit? Halleluljah.
28. en film du önskar att du hade gjort? A beautiful mind.
31. hur ofta har du sex? Återigen, hahaha, yeah right.
32. vem tycker du mest om? Många :)
33. har du blivit mobbad någongång? Det beror väl på hur man definierar mobbad.
34. dricker du mycket alkohol? Hmm... det beror väl på vem man jämför med, jag dricker lagom mycket skulle jag nog vilja säga :)
35. är du nöjd med din vikt? Ja, fast jag blir gärna lite fastare i musklerna :)
36. är du nöjd med din längd? Helt klart!
37. hur många har du kysst? A whole bunch.
38. har du ett förhållande just nu? Haha... nä.
39. vilken är din favoritfärg? Himmelsblått, of course.
40. vem vill du utmana? Mamma :)

3 kommentarer:

Lotta sa...

Hu, det var en lång lista...får se när jag får tid att fixa den! Men tack för förtroendet min tös!
och det stavas Hyperthyreos..fast fan vet om det inte är hypothyreos du har. Hmm...Hyper är för mycket och hypo är för lite..Jag tror att det är hypo du har.

Anonym sa...

Jag reagerar på punkt 24. Prenumererar du på Världens historia?! Jag minns. Det var en liten tjej som sa "historia, varför ska man läsa det? Det HAR ju hänt!"
Hon hette Zabina och var kanske 9 år..../ Ingrid

Zabina sa...

Haha, ja Ingrid, det gör jag faktiskt. Den lilla flickan växte upp och insåg hur fantastiskt intressant historia är :)