fredag 28 december 2007

3 is a Magic Number

Var på Nova idag och klippte mig (blev jättebra), och shoppade lite. Har äntligen fått tag i en snygg jacka!

Gick förbi en tre-försäljare som haffade mig och började prata, jag har alltid haft svårt för att säga nej till försäljare och det här var en söt försäljare! Alltså - jag var körd. Eftersom att jag ändå hade tänkt köpa mig ett mobilt bredband så tänkte jag att jag kunde fråga lite om det, och det gjorde jag, tror ni inte att jag gick därifrån med ett mobilt bredband i en påse? Helt otroligt.

Jag

- Ni försäljare är inte dåliga på att snacka in er hos folk alltså, man blir ju helt såld.

Försäljaren

- Haha, ja, det är så vi är.

Jag

- Fyfan o träffa er ute på krogen!

Försäljaren

- Hahaha, jadu...

Jag tyckte att jag var skojjig i alla fall :)

Nu ska jag bara försöka få det här jäkla modemet att fungera också, jaja, mamma kommer hem snart, hon får fixa :)

Kram på er :)

1 kommentar:

Lotta sa...

Det räckte ju att jag kom hem...*ler*