tisdag 4 december 2007

Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen.

Vilken jävla natt. Somnade vid halv ett, för att sedan vakna igen halv fyra. Låg vaken till fyra innan jag somnade igen men vaknade likförbannat halv sju. Låg vaken till sju sen gick jag upp och tog min antibiotika och några smärtstillande (som verkar så fruktansvärt långsamt så mellan sju och åtta underhöll jag mig med att inte tänka på att jag kände exakt var de lagt snitten).

Nu har jag dock fått i mig en underbar frukost och mamma börjar vakna till också. Vi får se vad vi hittar på idag, någon film kanske. Sen får hon säkert för sig att hon ska städa och då får jag väl plugga lite. Är ganska trött men det är bara att ta sig i kragen.

Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen.
Det sa alltid min dansinstruktör i alla fall, och jag litar kallt på honom :P

Kram på er <3

Inga kommentarer: