måndag 17 december 2007

Ah, Give Me a Break!

Det gick utmärkt på citadellkliniken idag, sköterskan Lotta (som jag blivit förtjust i, grymt trevlig människa) bytte tejp på mina stygn. Hon tyckte att det såg jättebra ut, det tyckte jag och mamma också, Jag trodde att det skulle vara sårigt men det var det inte alls, smala snitt och jättefina stygn (min läkare hade tydligen femma i syslöjd - helt sant! Det fnissade jag och mamma lite åt), hade kanske varit konstigt om en plastikkirurg inte hade kunnat sy bra.

Sen körde jag och mamma till Nova och gick runt lite, jag köpte mig en ny bh! Det var jätteskoj att se hur många storlekar jag gått ner :) Trevligt att än en gång märka att jag numera kan gå runt länge utan att få det minsta ont i ryggen, tänk vad mycket 7 hekto kan göra!

Nu har jag precis skrivit min uppsats som blev... fruktansvärt dåligt faktiskt, men som tur är har jag en underbar morbror och en underbar moster som hjälper mig :) Skickar in den innan tolv inatt och sen är det JULLOV! I really need a break...

Jag fick förresten mitt livs första lönebesked idag, det kändes märkligt, och väldigt tillfredsställande :D

Nu ska jag lägga mig och läsa. En bok som jag själv fått välja, den har legat och väntat på mig hela hösten och nu när jag inte har något att plugga så ska jag äntligen få bli förälskad pånytt i Harry Bosch, min favoritpolis :)

Ta hand om er!
Kram.

(Love! <3)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen till jullovets förlovade land! =)

Anonym sa...

Det är hans fru som är mördaren. Jag tänkte om du nu inte orkar läsa hela boken.

Anonym sa...

haha, synd bara att där inte är en fru med i boken =p

Anonym sa...

Hon kommer med i slutet

Anonym sa...

Men det är ju klart; jag läste ju den på arabiska