torsdag 13 december 2007

Hottest Nerd Ever! :)

Min mamma är lite bättre än alla andra, för igår så gav hon mig hela första säsongen av Criminal Minds på DVD. Jag blev ganska glad då :D (Ja jag vet, jag är en nörd) Jag älskar den serien, nästan lika mycket som Svempan tycker om Cityakuten tror jag, och det är mycket!

Men jag har aldrig sett första säsongen innan, jag hade väl inte uppmärksammat det än då. Så det ska bli intressant att se det från början :) Plus att de ligger inne med världens sexigaste nörd också, Spencer Reid, mums :)

Nu är det tenta-tajm. Eller snart i alla fall, kl 14 sitter jag och skriver. Usch.

Ta hand om er :)
Kram


(Matthew Gray Gubler)

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag önskar dig lycka till och hoppas verkligen att du får MVG denna gång.

Lotta sa...

Men Anders....man KAN ju inte få MVG!

Anonym sa...

Tror jag nog att man kan få om man anstränger sig lite bara.