måndag 3 december 2007

Today is THE Day.

Igår var jag på glöggmys hos morfar med en del av släkten. Det var riktigt mysigt, trevligt att äntligen få se lilla Mira som var helt bedårande!

Idag är jag.... hungrig faktiskt!
Jag ska opereras kl 12 idag och får inte äta innan dess. Jag har inte nämnt det här innan men jag tänkte, what the heck! Skulle egentligen inte opererats förrän den 7 januari men de ringde från kliniken i fredags och frågade om jag ville göra det idag istället, självklart ville jag det.
Jag ska göra en bröstförminskning för er som fortfarande inte förstår något. Lite nervös är jag, men det ska nog gå bra :)

Håll tummen för mig idag :)

Kramkram

2 kommentarer:

Pauline sa...

oj! hoppas att allt går som det ska, håller tummarna och tänker på dig :) kram..

Anonym sa...

Håller bägge tummarna och ett par tår också! :-) Komemr gå alldeles utmärkt!

Stor och försiktig kram

Åsa