torsdag 20 december 2007

Rest again Peacefully.

Var inne i LADOK idag, för att se vad jag fick på grammatiken, översättningen och skriftlig språkfärdighet. Det var ju inte direkt helt nervfritt. Jag kan i alla fall meddela att jag kommer kunna slappna av i jul, jag fick G på grammatiken och skriftlig språkfärdigheten, VG på översättningen och det är SÅ SKÖNT! Jag har varit så oerhört nervös för grammatiken och bekräftelsen på att jag inte är helt hopplös känns riktigt bra.

Har sett en del av Betnérs show Inget är heligt ikväll på femman. Fy fan va bra han är. Det är svårt att säga något annat.

- Homosexualitet är onaturligt! Nej, vet ni vad som är onaturligt? Att bo i ett radhus tillsammans med någon som man hatar för ungarnas skull!

Mitt i prick!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!! Trodde jag inte det! Jo! /Lis

Anonym sa...

Inget MVG denna gången heller...SUCK

Lotta sa...

Största grattiset i världen...men det har jag ju sagt innan!!!!