lördag 22 december 2007

Sex, booze and rock'n roll!

Eller, inte riktigt kanske, men jag hamnade på Slagthuset igårkväll. Mina pojkar ville inte följa med, de skulle till B&B så jag mötte upp Kajsa.

Slagthuset hade nog bestämt sig för att slänga hela mitt förflutna i ansiktet på mig. Först hade vi lite problem med att komma in, dörrvakten hade nog en fis på tvär, som man säger, för han var jättegrinig. I alla fall, när vi kom in träffade vi Kajsas pojkvän och några andra kompisar från Veberöd. Fas ett av mitt liv alltså, Veberöd.

Sen sprang jag på Jean, vilket var jätteskoj :) Första steget av Dalbyfasen. Efter ett tag stötte jag på en kille som heter Henke som jag tror att jag lärde känna när jag var runt 13-14. Efter det stötte jag på en innebandykille som spelade i Dalby samtidigt som jag. Fas två, Dalby-fasen var därmed komplett med en skolkompis, en innebandykompis och en "jag tror att jag är cool för jag hänger med äldre"-kompis.

Tillslut såg jag två killar från gymnasiet, Linus och Jim, vi gick i parallellklass. Alltså fas tre av mitt liv, gymnasiet.

Jag sprang inte på någon universitetskompis och tur var det för då hade jag nästan blivit rädd alltså.

Anyway, jag gjorde en god gärning också, tröstade en komplett främling som satt och grät ensam på en stol. Mitt blödiga hjärta kunde ju inte låta bli att prata med henne, trevlig tjej visade det sig i alla fall :)

Nu ska jag gå och duscha och senare ska vi till Malmö och fira fejk-julafton med morfar och Ingrid.

Kram!

Inga kommentarer: