måndag 17 december 2007

Move Bitch, get out of the way!

Som de flesta vet så flyttar jag snart hemifrån, 15 januari närmare bestämt.

Min morfar har skrivit på sin blogg (http://svenliljegrensr.blogg.se) att det är bra att jag ska bo vägg i vägg med honom så att han kan hålla uppsikt på b.la min mathållning, det ser ut som att mina snabbmakaroner med hamburgerdressing och smält ost till lunch-dagar är över from now on :P (Skojar, det ska bli trevligt att lära sig att laga mat från den bästa!)

Då kanske man till och med vågar bjuda hem sina vänner (och familj såklart) på middag någon gång utan att vara rädd för att de ska bli illamående. Så nu får vi se om matlagningsgenen kan kicka in!

Nu ska jag och mamma strax åka till Landskrona för återbesök på Citadellkliniken, de ska byta tejpen på stygnen och jag är inte helt lugn måste jag säga. Det lär ju inte vara helt smärtfritt! =/

Sen blir det uppsatsskrivning resten av kvällen...

Kram på er :)

Inga kommentarer: