söndag 30 december 2007

Patrick Dempsey IS Enchanting :)



Kajsa anlände hos mig igårkväll för att konsumera lite vin. Det blev en riktigt trevlig kväll. Vi bestämde oss för att ta apostlahästarna och möta Lund, döm om vår besvikelse när vi insåg att Lund faktiskt var stendött. Vi gick hem och åt rostmackor istället, det var i alla fall väldigt lyckat!

Ikväll har jag varit med Sara, min kära svägerska-to-be (förhoppningsvis:)), och tittat på bio. Vi såg Disneys nya film Enchanted, eller Förtrollad som den så fint heter på svenska. Det var en riktigt mysig film, med en väldigt sexig Patrick Dempsey i en av huvudrollerna!

Om jag orkar vara vaken så ska jag se en film som heter Stay på Canal + 01.10 ikväll. Någon form av psykologisk thriller tror jag, Ryan Gosling och Ewan McGregor innehar huvudrollerna och jag har velat se den ganska länge. Så förhoppningsvis är det en väldigt bra film om jag nu orkar hålla mig vaken!

Nu blir det planlöst surfande och sedan ska jag nog hugga tänderna i romanen jag fick av min älskade morbror i julklapp :)

Ta hand om er,
kramar.

Inga kommentarer: