onsdag 19 december 2007

Santa Claus is coming to town för jävern :)

Ja, nu har jag börjat vänja mig vid att det är jullov. Hade världens segaste dag idag, gjorde absolut ingenting av värde. Läste lite, surfade runt. Fick dock ett ryck framåt kvällen och gick ut på promenad med Kajsa (tack för att du föreslog det snäckan!) vilket var välbehövligt, skönt att få träffa någon och prata av sig lite.

Folk som jobbar är tråkiga, kan ni få jullov nu? :)

Min avdelningschef ringde idag för att höra så att jag mådde bra, snacka om att man har hamnat på rätt jobb :) Börjar jobba igen efter nyår och hoppas på massa timmar i januari, det kan behövas när man måste betala dubbelt så mycket i månaden till hyra än vad jag gör just nu.

Nu ska jag gå och lägga mig, ska försöka komma upp i lagom tid imorgon och ta en sväng på Nova. Hittade ett par grymma byxor på Vila som jag vill ha. På fredag kommer det nya pengar :D

Ta hand om er.
Kram.

Inga kommentarer: