söndag 9 december 2007

Hell Yeah!

Det var tufft igår, grammatiktentan alltså, den var riktigt tuff. Översättningen var inte fullt så svår. Där hamnade jag i en sådan situation så det kändes som att antingen så satte jag den helt och hållet eller så har jag missuppfattat allt och får underkänt. Jobbigt =/

Måste ju få berätta att jag fick VG på historiatentan och på ordkunskapstentan :) Jag är ganska glad! Jag som alltid klagat på mitt ordförråd, det måste ju betyda att några nya ord har trängt sig in i huvudet på mig i alla fall! :)

Idag ska jag börja tänka på min litteraturuppsats som ska in på fredag. Jag har inte lyckats särskilt bra med någon av de skriftliga uppgifterna vi har haft denna terminen vilket irriterar mig oerhört mycket, så nu ska jag försöka få den här att bli bra. Håll tummarna för mig :)

Köpte förresten en ny tröja igår som jag är helt otroligt förälskad i! Mamma är på Nova nu och jag har bett henne köpa en till fast i svart :)
http://www.ginatricot.com/se/#/product/1852
Där är den!

Kram på er!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det minsta man kan begära på historietentor är MVG eftersom allt redan hänt, hur lätt som helst att kolla. Kom igen när du vet vad som inte hänt än.

Zabina sa...

haha, nu är det ju så att VG är det högsta betyget man kan få på universitetet :)

Anonym sa...

Har dom inte större krav än så?

Zabina sa...

haha, det är rätt svårt att få VG så jo, kraven är höga. sluta nu anders, jag orkar inte :P

Anonym sa...

Jag heter Leif, men du kan kalla mig Leffe