onsdag 16 april 2008

Den som väntar på något gott.

Äntligen 3 poäng!!

Det var definitivt inte den bästa matchen på dessa 4 omgångarna, men 3 poäng är ändå 3 poäng. Labinot spelade dock väldigt bra idag, det var skoj att få se honom en hel match. Ola var också duktig och hade ett par målchanser, hoppas verkligen att han får sätta den snart!

Kändes konstigt att Niklas inte var på plan alls, vi får väl se om det är något bestående eller om de måste rulla nu, det är ju rätt hård matchning... och han är ju inte purung längre direkt. Jag är ju rädd att han ska skada sig igen, även om jag gärna ser på honom som Stålmannen i himmelsblå trikåer :)

Ett annat glädjeämne var att Kattis var med idag för första gången och att hon hade väldigt roligt! Det glädjer mig för om jag kan få henne riktigt intresserad så har vi ännu en sak gemensamt!

Nu sitter jag i mina nyinköpta lakan från IKEA och de är så fina och det ska bli så skönt att krypa ner i en säng med rena lakan! Den känslan är grymt underskattad tycker jag.

Kram på alla er himmelsblå själar där ute (och er andra också).
Fridens! (Som Fredrik hade sagt)

Inga kommentarer: