torsdag 10 april 2008

Farväl, stölder och nervositet.

Det blev ingen Zandy igår, men vi andra tre hade trevligt :) Matilda kom inrusande på Möllan rätt sent, sen blev det en promenad hem med massvis av skratt!

Väldigt tråkigt besked kom idag, vår butikschef Nicolaus ska sluta, det blev gråtkalas idag på personalmötet när det berättades. Vi kommer att sakna dig Nico.
Något som fick både mig och Nina att skratta gott (förlåt Matilda) var att Matildas cykel blivit stulen... nja, just den biten var ju inte så rolig. Det roliga var att någon hade tagit sig mödan att såga av hela parkeringsstolpen som cyklen var fastkedjad i - mitt på ljusa dan! Folk är bra fräcka!

Nu är det drygt en timme till jag ska börja bege mig mot Stadion, måste få lite mer pluggat först och hade jag varit en vettig människa så hade jag stannat hemma... men jag är inte en vettig människa. Jag är en ganska nervös människa, och jag hoppas att Niklas och Jonathan verkligen får till det ikväll, det kan behövas.

Kram på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Om de får till det kan det nog bli ganska tryckt stämning på stadion, eller? Eller menar du sportsligt?? ;)