fredag 25 april 2008

Uppenbarligen hatar gud Sverige- or does he?

Min amerikanska vän informerade mig idag om en grupp i USA som kallas Westboro Baptist Church de är galet religiösa människor som hatar... ja, alla, men mest homosexuella. I vilket fall som helst så har de tre hemsidor, God Hates Fags, God Hates America, och (det är detta som är lite småchockande och humoristiskt på samma gång) http://www.godhatessweden.com/index.html - Jag menar, vafan? Ni kan själv gå in och läsa men de tycker inte at det är rätt att man sätter en pastor (läs Åke Gren) i fängelse.

Jag citerar:
"Sweden is a land of sodomy, bestiality, and incest."
De kallar även vår kung för "King Goofy" vilket jag kanske inte kan argumentera mot om det inte varit för att de fortsätter med "he and his worthless family and his fag kingdom are irreversibly bound for Hell for jailing a Bible preacher. Just like he hired lawyers to force removal of the booby photo above from a Swedish website. Swedish kids are taught it's OK to be gay and incestuous."

Kan man göra annat än att skratta?

1 kommentar:

Anonym sa...

ooooooooooooooooold news!