fredag 18 april 2008

Nu har jag äntligen skickat in min språkhistoriauppsats - vi får väl se vad jag får för respons på den. Ni får jättegärna hålla tummarna för att jag inte behöver ändra något i den. Nu ska jag sätta igång ordentligt med researchen för min Sula uppsats, men ni kan ju räkna med att jag kommer sitta här om 10 dagar och ångestskriva att "den ska vara klar imorgon och jag är helt tom".

Jag glömde ju berätta att jag och Kattis var och tittade på bio igår, jag tyckte att det var dags att använda presentkorten jag hade fått i julklapp. Vi såg den nya filmen med Katherin Heigl 27 Dresses. När man slår upp ordet "vacker" i en ordbok så borde där vara en bild på henne, hon är så oerhört vacker. Det var en riktig feel good film som både jag och Kattis uppskattade. Det ska nog tilläggas att där var inte en enda kille i salongen ;) Man fick sig en hel del skratt också faktiskt!

"Who is that? Where can I get one?"

Ikväll kommer Elina hit och myspyser med mig, middag och lite vin. Har inte träffats på evigheter nu så det ska bli riktigt roligt!

I don't care if you think I'm crazy - I'm following the butterflies.

Kram på er.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Keep up the good work!!

Love!

KattisZebbe sa...

jag håller tummarna. :)