torsdag 17 april 2008

Requests?

Efter att ha skrivit det förra inlägget kom jag på en sak. Jag inbillar att jag faktiskt skriver en del om de vänner jag umgås med här i bloggen, så om det är så att någon av er vill att jag ska berätta om någon särskild vän så kan ni väl lämna en kommentar eller mejla mig på zabina.liljegren@gmail.com

Är det så att det är något annat ni vill att jag ska skriva om på bloggen så skriv det till mig så får vi se om det är något jag är intresserad av att skriva om :)

3 kommentarer:

Pauline sa...

så vadå, vad gör du om det kommer ego-kommentarer i stil med "skriv om meeeej!!!!" ???

Zabina sa...

jag kan skriva om dig pauline =) det är kul med ego ;) då får jag ju nåt att skriva om =p

Anonym sa...

du måste ju skriva om personalen på zz, vårt härliga glada gäng ;D hahahahah