måndag 21 april 2008

Välkommen vår :)

Just nu befinner jag mig på min balkong. Solen lyser, vilket jag hoppas innerligt att min kära dator inte tar skada av, och jag bara njuter.

Jag har precis varit med mamma och Zebbe på IKEA och köpt en sängram som jag ska sätta upp ikväll med Sven. Först ska dock MFF spela bortamatch mot Halmstad och jag hoppas innerligt på ytterligare 3 poäng ikväll. Isåfall kommer det att bli en ren fröjd att svettas med IKEA-arrangemanget. Tur för mig är att Sven har en skruvdragare, den lär behövas!

Nu ska jag se ifall solen, värmen och Frank Sinatra kan pusha mig till att skriva lite uppsats, man vet aldrig, det kanske är det perfekta receptet till hårt arbete... fast ett par solglasögon hade inte suttit fel just nu.

I want to wake up where you are.
I want to kiss your smile,
I want to do the impossible,
'cause nothing is above me.

Inga kommentarer: