fredag 11 april 2008

I'm having a strange feeling of deja vu.

1-1 igen. Kul att Molins fick göra målet!

Jag är lite trött faktiskt, på 1-1 alltså, för nu har 2 av 3 matcher varit "våra", och nära 3 poäng. Det var ungefär 5 cm som skiljde från att Agon skulle ha fått nicka in ledningsmålet, även Niklas hade en jättechans.

Jag och mamma kom överens om att de borde få börja spela 20 minuter innan motståndarna för att komma igång, de är alltid lite sega och osäkra i början men sen kommer de igång och spelar riktigt bra! Försvaret är fortfarande lite oorganiserat, och Danne var lite väl mycket Danne igår, överallt alltså, han kände att han var tvungen att gå ner och reda upp hela tiden och då blev det lite oreda i positionerna.

Anfallsspelet är dock väldigt rakt och strukturerat, och herrejävlar vad Ola Toivonen kan spela fotboll!

Min, och alla andras hoppas jag, bästa spelare för dagen var helt klart Behrang Safari. Jag menar, han är ju alltid bra, men så som han spelade igår, jag har aldrig sett något liknande! Han hade verkligen roligt igår! Han sprang, lekte, dribblade, sköt, det var underbart att se :)
Labbe fick ordning på sig efter ett par minuter när han blivit inbytt också, riktigt kul, jag vill att han ska få mer speltid, men vet inte vem man skulle byta ut. Angenäma problem, men ändå!

Nu ska jag snart ner i tvättstugan, innan det ska jag skura spisen för - urk - vad den ser ut!

Kram på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Annars kan vi kanske lura dem att någon gjort mål på dem innan matchen startar - de tänder ju till som attan när de släpper in ett mål. :-)
Skämt åsido - jag tror på våra pågar iår!

Lotta sa...

Åsa-vi kan kanske be "människanmedknapparnatillljustavlan" att trycka in ett mål för motståndarna redan från start..Sen när MFF gör mål så plockas det målet bort helt enkelt...*lysande*..eller kanske inte..Våra pågar är nog inte såå lättlurade.

Anonym sa...

Tycker det var en brilliant idé!
:-D
Moahahaha