söndag 27 september 2009

Goodbye is on the tip of my tongue.

Igår hade jag en superbra kväll i Norrköping. Jennys 30-årsdag skulle firas så jag drog dit med Emma. Efter mat, sång, dricka, introtävling och mingel var det dags för mig att dra mig tillbaka till Linköping (sista tåget går nämligen kl 1 på lördagar, knäppt). Det var dock supertrevligt, tack så jättemycket för att jag fick komma Jenny!

Idag vet jag inte än vad som händer. Måste försöka få tag på B om det ska bli nån Pablo Fransisco idag. Annars vet jag inte. Promenad med M kanske... Behöver prata och skratta lite. Har en såndär jobbig söndag igen.

Jag funderar på att lägga ner den här bloggen... så jäkla mycket som kommer tillbaka och biter mig i röven från de allra märkligaste hållen. Lösenordsskyddad blogg kanske är ett alternativ? Får fundera vidare på det här lite...

If no one will listen,
If you decide to speak.
If noone is left standing,
After the bombs explode.
If nooone wants to look at you,
For what you really are.
I will be here still.

1 kommentar:

Camilla sa...

Bra att du hade kul på festen :) du vet att du kan ringa mig och ångestprata whenever :) eller en promenad fungerar alltid! puss sötan!